Automatizácia marketingu v bankovníctve

Analýza sleduje spôsoby, ako maximalizovať výsledky marketingových kampaní v bankovníctve prostredníctvom získavania informácií o zákazníkoch.

sas
sas

 

Tajomstvo trvalého prekračovania cieľov ziskovosti, a porážania konkurentov, v bankovníctve môže znieť jednoducho – proste pochopte svojich zákazníkov lepšie a rýchlejšie než ktokoľvek iný. Pri rozsahu a hĺbke dnešného marketingu je však poskytovanie zmysluplnej, osobnej služby zákazníkovi neľahkou úlohou.

Analýza predstavuje riešenie týchto výziev diskutovaním o evolúcii automatizácie marketingu založenej na analýze a následne poskytnutím detailného prehľadu toho, ako podporuje posledná generácia automatizácie marketingu marketingový proces, ktorý je živený pokračujúcim procesom učenia sa a zlepšovania. Naučíte sa tiež niečo o kritických technológiách, ktoré umožňujú efektívnu automatizáciu marketingu.


Plné znenie analýzy nájdete v anglickom jazyku na tejto linke.

Ďalšie zdroje

REKLAMA

REKLAMA