Loading Udalosti

« All Udalosti

  • This event has passed.

Týždeň zodpovedného podnikania

18. máj. 2016 @ 5:00 pm - 19. máj. 2016 @ 9:00 pm

 

Radi by ste dozvedeli viac o zodpovednom podnikaní a udržateľných aktivitách? Pripravili sme pre vás sériu zaujímavých podujatí o etickom a férovom biznise.

V rámci aktivít určených pre širokú verejnosť sa budeme venovať napríklad zodpovednému podnikaniu v krajinách východu či predchádzaniu plytvania s jedlom, oblečením či inými tovarmi, ktoré zbytočne končia v koši. Vzdelávanie verejnosti prebieha interaktívnou cestou, a teda prostredníctvom zaujímavých diskusií s odborníkmi na túto tému, workshopov či premietania filmov. Podujatia pre verejnosť sú bezplatné. Na čo sa môžete tešiť?

Týždeň zodpovedného podnikania tvorí premietanie dokumentárnych filmov, diskusie aj interaktívne workshopy, ktoré sú sprievodným programom CEE CSR Summit-u 2016.

Streda 18.5.2016 od 17:00 do 20:00
Impact HUB Bratislava
Diskusia Prečo a ako podnikať zodpovedne v Európe a jej susedstve

Diskutujúci:

  • Lenka Surotchak, riaditeľka, Nadácia Pontis
  • Zissimos Vergos, team leader Oddelenia pre súkromný sektor, rozvoj, obchod a regionálnu integráciu, DEVCO, Európska únia
  • Lela Khoperia, programová koordinátorka pre zodpovedné podnikanie, Centrum pre strategický výskum a rozvoj Gruzínska
  • Olha Yankovskaya, programová koordinátorka, CSR Ukraine
  • Tina Stambolishvili, vedúca marketingovej komunikácie, GPI Holding

Štvrtok 19.5.2016 od 18:00 do 21:00
Impact HUB Bratislava
Diskusia o (ne)plytvaní jedlom spojená s premietaním dokumentu Taste the Waste.

Diskutujúci:

  • Lucia Hrašková, zakladateľka, občianske združenie Free Food
  • Richard Bendík, riaditeľ nákupu, Kaufland Slovenská republika
  • Petr Hanzel, riaditeľ, Bezobalu, z. ú. – Institut pro podporu šetrné distribuce a uvědomělé spotřeby

Podrobnosti

Začiatok:
18. máj. 2016 @ 5:00 pm
Koniec:
19. máj. 2016 @ 9:00 pm
Udalosť Tags:
,
Webstránka:
http://www.cee-csr-summit.eu/o-summite/tzp/

Miesto udalosti

Impact HUB, Bratislava

Organizátor

Nadácia Pontis