Človek v ohrození: Manažér/-ka komunikácie a sociálnych sietí

Názov www stránky Človek v ohrození

Vieš nájsť príbeh aj tam, kde ho iní nevidia? Baví ťa komunikácia, práca s textom a gramatiku máš v malíčku? Vyznáš sa v sociálnych sieťach a vieš písať posty, ktoré sú neošúchané a zaujímavé? Chceš svoje schopnosti využívať na pomoc ľuďom? Tak čítaj ďalej.

Človek v ohrození sa za viac ako 20 rokov fungovania rozrástol do výšky aj do šírky. Humanitárna pomoc doma aj v zahraničí, rozvoj chudobných komunít, globálne vzdelávanie aj sociálna integrácia vylúčených komunít. Každý deň sa stretávame s množstvom príbehov a informácií, ktoré stoja za prerozprávanie. No nestíhame.

Hľadáme preto do nášho komunikačno-fundraisingového tímu na polovičný úväzok kolegu či kolegyňu, ktorý/-á bude získavať a spracovávať príbehy a informácie z terénu a zastreší naše sociálne siete (Facebook a Instagram).

Miesto: Bratislava

Úväzok: 50% , časom možnosť navýšenia na 100%

Nástup: podľa dohody

Plat: od 550 Eur brutto (100% úväzok = 1100 eur brutto)

Náplň práce:

  • príprava, tvorba a publikácia komunikačných obsahov pre webové stránky organizácie
  • získavanie príbehov z terénu (Slovensko aj zahraničie), komunikácia s terénnymi pracovníkmi a s pracovníkmi z komunitných centier
  • tvorba obsahov pre sociálne siete organizácie (Facebook, Instagram, YouTube)
  • každodenné spravovanie sociálnych sietí (Facebook/Instagram/Youtube), uverejňovanie a plánovanie príspevkov
  • spolutvorba a dodržiavanie publikačného plánu pre sociálne siete
  • asistencia s komunikačnými aktivitami organizácie
  • spolupráca pri tvorbe a realizácii marketingových a fundraisingových kampaní organizácie
  • spolupráca pri tvorbe a realizácii komunikačných kampaní organizácie
  • tvorba newslettrov o aktivitách organizácie
  • úzka kooperácia s vedúcou komunikácie a fundraisingu

Čo od teba určite očakávame?

  • predchádzajúcu skúsenosť s PR komunikáciou
  • predchádzajúcu skúsenosť s tvorbou obsahu pre sociálne siete a s ich spravovaním
  • schopnosť pracovať s fotografiami a audiovizuálnym obsahom
  • výbornú znalosť slovenského jazyka a prácu s textom a slovom
  • excelentné komunikačné zručnosti a kreativitu
  • plynulú znalosť anglického jazyka

Bez čoho sa u nás nezaobídeš?

  • časový manažment – práce je u nás vždy veľa a je dôležité, aby si si vedel/-a dobre manažovať svoj čas, úlohy a priority
  • samostatnosť – od vedúcej oddelenia budeš mať vždy podporu a vedenie, no je kľúčové, aby si svoje úlohy zvládal/-a robiť samostatne
  • iniciatívnosť – po zaškolení a zabehnutí sa budeš mať priestor prichádzať s nápadmi ako veci zlepšovať, posúvať a rozvíjať
  • chuť učiť sa a vzdelávať – nikto z nás nevie na začiatku všetko, je však dôležité, aby si sa chcel/-a zlepšovať a rozvíjať svoju prácu
  • záujem – záujem o to, čo robíme a chuť ukázať skvelú prácu našich kolegov a kolegýň svetu je absolútnym pilierom tejto práce

Ak ovládaš aj toto, tvoje šance výrazne stúpajú:

  • skúsenosti s prácou vo WordPresse alebo iných online editoroch
  • skúsenosti s editovaním zvukových nahrávok a videí
  • skúsenosti s nástrojmi na úpravu fotiek, videa a textu
  • skúsenosti s tvorbou infografík a inovatívnych spôsobov podania informácií
  • ovládanie Google Analytics a ďalších analytických nástrojov
  • ovládanie niektorého z nástrojov emailovej marketingovej komunikácie (Smartemailing, Mailchimp a i.)

Čo ponúkame?

  • tvoja práca bude mať zmysel – aj vďaka tebe budeme schopní pomáhať konkrétnym ľuďom doma aj vo svete
  • 5 dní dovolenky navyše
  • možnosť práce z domu
  • flexibilný pracovný čas
  • prácu v skvelom kolektíve, ktorý je základným stavebným kameňom celej organizácie
  • možnosť veľa sa učiť a rozvíjať
  • priestor na sebarealizáciu, vymýšľanie a posúvanie vlastných nápadov a zlepšení

Ak sa k nám chceš pridať, pošli do 30. septembra 2020 na praca@clovekvohrozeni.sk s predmetom emailu: „Komunikácia a sociálne siete“:

  1. krátky motivačný list (max. 1 A4) v slovenskom jazyku
  2. životopis v slovenskom jazyku
  3. a aspoň 3 ukážky komunikačných výstupov, ktoré si doteraz vytvoril/-a(či už to budú články, videá, ukážky práce so sociálnymi sieťami alebo iné)

Nepíš nám genericky motivačný list. Ukáž v ňom svoje komunikačné zručnosti a povedz nám, prečo by sme si mali vybrať práve Teba.

V prípade otázok, alebo záujmu o viac informácií napíš email na: frederika.halaszova@clovekvohrozeni.sk

Človek v ohrození pri prijímaní do zamestnania uplatňuje zásadu rovnosti príležitosti a vylučuje akúkoľvek formu diskriminácie.

 

*Disclaimer: EURACTIV Slovensko nie je zodpovedný za obsah zverejnenej pracovnej ponuky.

Reagujte na túto ponuku, napíšte na frederika.halaszova@clovekvohrozeni.sk