Múzeum mesta Bratislavy: Online marketing špecialista/ka

Názov www stránky Múzeum mesta Bratislavy

V Múzeu mesta Bratislavy (MMB) hľadáme do tímu na Oddelení komunikácie a marketingu novú posilu, ktorá sa bude venovať predovšetkým príprave a tvorbe online komunikačných a marketingových kampaní. Môžete sa tešiť na kreatívnu prácu pre jednu z najvýznamnejších kultúrnych inštitúcií Bratislavy, možnosť ovplyvňovať kultúrne dianie v meste, ale aj na kanceláriu v atraktívnych priestoroch v centre Starého Mesta. Múzeum mesta Bratislavy je najstaršie nepretržite pôsobiace múzeum na Slovensku, do ktorého pôsobnosti patria také významné objekty histórie mesta i Slovenska ako Stará radnica, Michalská veža, Hrad Devín a ďalšie.

Náplň práce, základné pracovné činnosti:

  • Finančné riadenie projektu v súlade so schválenou žiadosťou o externé zdroje financovania (EÚ fondy, medzinárod. granty a pod.);
  • Finančný manažment projektu –  plánovanie, evidencia čerpania nákladov projektu, kontrola a vyhodnocovanie finančného plánu;
  • Spracovanie žiadostí o platbu;
  • Komunikácia s poskytovateľom externých zdrojov v oblasti finančných vzťahov, s finančnými inštitúciami, úradmi a dotačnými agentúrami;
  • Reporting a komunikácia s projektovým manažérom a vedúcim ekonomického oddelenia;
  • Súčinnosť pri spracovaní monitorovacích  a záverečných správ;
  • Príprava a spracovanie podkladov pre účtovníctvo súlade s účtovnými postupmi a smernicami organizácie, práca s evidenčným a účtovným systémom organizácie
  • Zabezpečenie plynulého obehu účtovných dokladov, vystavovanie objednávok, faktúr, platobným príkazov;
  • Poskytovanie relevantných informácií členom projektového tímu (napr. o pravidlách a požiadavkách poskytovateľa finančných zdrojov, oprávnenosti nákladov, postupoch finančného vykazovania, auditoch atď.);
  • Súčinnosť pri konsolidácii účtovníctva projektov, externého reportingu a interného systému výkazníctva;
  • Archivácia dokumentácie a iné admin. práce súvisiace s realizáciou projektu.

Požiadavky na vzdelanie, schopnosti a odborné znalosti:

  • Nastavenie štandardov a realizácia efektívnej a súčasnej prezentácie v online priestore (web múzea, sociálne siete)
  • Spravovanie sociálnych sietí MMB (Facebook, Instagram, YouTube a ďalšie), tvorba textového obsahu postov, príspevkov, stories;
  • Administrácia webu múzea, redaktorská a editorská činnosť;
  • Participácia na vytvorení komunikačnej a marketingovej stratégie s prioritným zameraním na online, jej následná implementácia;
  • Grafická úprava textov, fotiek, jednoduchá editácia videí;
  • Tvorba pravidelného newslettra MMB;
  • Príprava podkladov a produkcia online marketingových kampaní, propagácia podujatí MMB prostredníctvom online kanálov;
  • Rozvoj vizuálnej prezentácie a komunikácie MMB;
  • Tvorba a realizácia nových foriem a produktov marketingu, komunikácie a práce s verejnosťou;
  • Monitoring a vyhodnocovanie online marketingových kampaní, sledovanie aktuálnych trendov;

Na pozícii budete spolupracovať prioritne s ďalšími členmi komunikačného a marketingového tímu, okrem toho tiež s odbornými pracovníkmi MMB, s členmi Oddelenia tvorby programov a s externými spolupracovníkmi.

Od uchádzača/uchádzačky očakávame: 

  • Vysokoškolské vzdelanie II. stupňa;
  • Prax aspoň 2 roky na obdobnej pozícii je výhodou;
  • Skúsenosti so správou sociálnych sietí, online marketingu, PR, realizáciou kampaní a pod.;
  • Dobrú znalosť MS Office a bežne používaných komunikačných technológií;
  • Pokročilú znalosť Facebook Business Manager a Instagram Business Manager, základy Google Analytics, Google Ads, Google My Business;
  • Pokročilú znalosť Mailchimp na generovanie emailových marketingových kampaní;
  • Skúsenosť s tvorbou a úpravou jednoduchej grafiky a videí;
  • Schopnosť pracovať samostatne aj tímovo, organizovanosť a dôslednosť;
  • Prehľad v aktuálnych marketingových trendoch, všeobecný kultúrno-spoločenský prehľad;
  • Skúsenosti z pôsobenia v oblasti kultúry a kreatívneho priemyslu, kultúrnych inštitúcií a projektov sú výhodou;
  • Aktívna znalosť anglického jazyka je podmienkou.

Druh pracovného pomeru: Pracovný pomer na ½ úväzok (práca na cca 2,5 dňa za týždeň)

Ponúkaný plat: 700,00 €

Benefity:

  • Možnosť priznania peňažných benefitov: osobné príplatky, príplatky za riadenie a odmeny, príspevok do DDS 2 %.
  • Možnosť profesijného a odborného rastu, podpora ďalšieho vzdelávania;
  • Ďalšie benefity:
    a)      pružný pracovný čas;
    b)      zvýšený výmer dovolenky o 1 týždeň nad rámec zákona;
    c)      na žiadosť zamestnanca 2 dni pracovného voľna/rok s náhradou funkčného platu;
    d)      možnosť práce z domu;
    e)      sociálna politika – príspevok na stravovanie;
    f)       práca v atraktívnych historických priestoroch v centre mesta;
    g)      voľný vstup do mestských inštitúcií: Galéria mesta Bratislavy, Mestská knižnica v Bratislave;
    h)      možnosť podieľať sa na rozvoji jedného z najlepších múzeí na Slovensku.

Termín nástupu: 1.8. 2021 alebo dohodou
Miesto výkonu práce: Múzeum mesta Bratislavy, Radničná 1, 815 18 Bratislava

Informácie o výberovom konaní:
Pre zaradenie do výberového konania nám prosím pošlite:

  • Životopis
  • Motivačný list/vlastnú prezentáciu vo Vami zvolenej forme
  • Zoznam a krátky popis 3 vybraných marketingových/komunikačných projektov alebo kampaní, na ktorých ste sa podieľali

Žiadosť spolu s požadovanými dokladmi a materiálmi doručte elektronicky na e-mail maria.bosacka@bratislava.sk najneskôr do 30.06.2021. Odpoveď od nás dostanete do 2 týždňov od tohto dátumu.

Na základe zaslaných podkladov vyberieme najvhodnejších uchádzačov, s ktorými sa následne dohodneme na ďalšom postupe a účasti na osobnom pracovnom pohovore. Tešíme sa na vaše reakcie.
Disclaimer: EURACTIV Slovensko nie je zodpovedný za obsah zverejnenej pracovnej ponuky.

Reagujte na túto ponuku, napíšte na maria.bosacka@bratislava.sk