Nadácia Pontis: koordinátor na finančnom oddelení

Pracujte v jednej z najväčších grantových nadácií na Slovensku

Kategória:
Pracovné ponuky
Miesto:
Bratislava
Deadline:
11.04.2017

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

  • príprava, kontrola a finalizácie rôznych druhov reportov, výkazov a finančných správ, samostatne alebo v spolupráci s ďalšími kolegami (reporty sú interné, pre potreby nadácie a externé pre donorov a partnerov)
  • kontrola, evidencia a príprava interných finančných procesov a výstupov (cestovné príkazy, zmluvy, faktúry, objednávky, a iné) v súlade s internými pravidlami, požiadavkami donorov a zákonmi
  • dohľad nad projektovým manažmentom jednotlivých projektov nadácie z titulu dodržania finančných náležitostí v rámci procesu plánovania, realizácie, úprav, a finalizácie projektov
  • školenia a tréningy pre zamestnancov v otázkach finančného manažmentu, zákonných povinností a interných pravidiel nadácie z oblasti financií

Zamestnanecké výhody, benefity

Výhody:

  • práca v organizácii, ktorá mení o veľa Slovensko a o kúsok svet
  • dobrá atmosféra v pracovnom tíme
  • kolektív, v ktorom prevládajú neformálne vzťahy, ochota pomôcť, zmysel pre humor, súdržnosť
  • teambuildingové aktivity
  • vynikajúca káva
  • flexibilná pracovná doba
  • 4 voľné dni navyše
  • vzdelávanie a osobný rast

Nevýhody:

  • veľa administratívy, rutiny a nižšia miera kreativity
  • úvodná záťaž, potreba naučiť sa viac nových vecí naraz
  • nutnosť udržiavať pomerne vysoké pracovné tempo a zvládnuť množstvo úloh

Informácie o výberovom konaní

Prosím, zašlite svoj životopis a motivačný list v slovenčine aj angličtine, prečo by ste chceli pracovať v Nadácii Pontis a prečo by Vás mali vybrať na pozíciu koordinátora na finančné oddelenie do 11.4.2017. Vybraní uchádzači budú pozvení na osobné stretnutie v termíne po 18.4.2017.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

5.5.2017
Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

  • stredoškolské s maturitou
  • vysokoškolské I. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické

Jazykové znalosti

Anglický jazyk – Stredne pokročilý (B2)

Administratívne a ekonomické znalosti

Podvojné účtovníctvo – základy
Fakturácia – základy

Počítačové znalosti – používateľ

Microsoft Excel – pokročilý
Microsoft Outlook – pokročilý
Microsoft PowerPoint – základy
Microsoft Word – pokročilý
Microsoft Windows – pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Nový kolega/kolegyňa by mal/a mať nasledujúce kvality:
  • znalosť účtovníctva, fakturácie a príslušných zákonov
  • komunikačné schopnosti a asertívne zručnosti
  • trpezlivosť, pedantnosť, pokojná povaha, precíznosť, flexibilnosť, zodpovednosť,
  • schopnosť pracovať samostatne, pozitívny prístup a zmysel pre humor
  • skúsenosti v oblasti finančného riadenia výhodou
  • skúsenosť s projektovým manažmentom a administráciou projektov výhodou
  • skúsenosti s prácou v ekonomických programoch sú výhodou

Akého uchádzača/uchádzačku hľadájú: 

  • osobnosť, ktorá vyžaruje dobrú energiu, človek so srdcom, ktorý rád pomáha
  • pozitivista, ktorý zvládne komunikovať aj s náročnými partnermi, v slovenčine aj v angličtine
  • pracant, ktorého nerozhodí veľké množstvo úloh, pretože si vie prácu efektívne zorganizovať
  • pedant, ktorý má veci na poriadku a ktorému neprekáža ani administratíva, tabuľky a rutina
  • progresívec so vzťahom k moderným technológiám, ktorého baví učiť sa robiť s novými aplikáciami
  • zlepšovateľ, ktorý o robote premýšľa a iniciatívne prichádza s nápadmi ako riešiť problémy
  • odvážlivec, s odhodlaním učiť sa pravidlá finančných príručiek a reportovacích manuálov
  • človek, ktorého správanie je konzistentné s hodnotami Nadácie Pontis a jej etickým kódexom
  • srandista, ktorý sa dokáže s nami zabaviť aj nad faktúrami alebo bankovými výpismi

Kontakt:

Monika Smolova: monika.smolova@nadaciapontis.sk

Oficiálna stránka pracovnej ponuky

Leave a Comment

REKLAMA

REKLAMA