Nové O2 SMART Paušály majú už aj viaceré osobnosti. Vyskladali si ich po svojom

Komerčný obsah

©️ O2 Slovakia

Bratislava, 13.11. 2019 – O2 predstavilo 4. novembra nové revolučné O2 Paušály. Do nich pridalo okrem veľkých objemov dát aj vybrané služby prémiového obsahu ako je HBO GO, O2 TV, hudobnú streamovaciu službu Tidal s najväčšou databázou hudobných singlov, či predplatné denníkov SME a Denníka N, a to v cene paušálu podľa výberu zákazníka. Okrem tradičnej marketingovej kampane O2 pracuje aj so samostatnou online kampaňou.

„Existuje mnoho variantov nášho O2 SMART Paušálu a každý zákazník si môže vyskladať svoj vlastný. Aby si aj zákazníci vedeli predstaviť možnosti kombinácií, rozhodli sme sa v online priestore osloviť influencerov, teda osobnosti spojené s obsahom, ktorý po novom v paušáloch ponúkame,“ hovorí Markéta Plichtová, manažérka sociálnych médií a magazínu Sóda.

Každá z osobností sa stala ambasádorom svojho O2 SMART Paušálu a prostredníctvom svojich sociálnych sietí predstavuje benefity a aplikácie, ktoré sa nachádzajú v paušále. Jednou z  tvárí je aj prvá dáma slovenského filmu a divadla Zdenka Studenková, ktorá vo svojom SMART Paušále predstavuje prémiovú službu HBO GO, pretože Zdenka sa ako jedna z mála slovenských hercov objavila aj v produkcii HBO v seriáli Terapie.

Medzi tvárami je Lady Zika, ktorá je kráľovnou slovenského TikToku a zároveň komunikuje na mladých ľudí na Instagrame, LucyPug, jedna z najznámejších slovenských vlogeriek na Youtube, internetový komik Fero Joke, raper Separ propagujúci Tidal.

Pozrite si, ako sa pustili do propagácie svojich Paušálov:

Fero Joke

Telešopink a Fero Joke Smart Paušál? Áno, ide to dokopy. #jirkodejminitrak O2 SK #O2smartpausal

Geplaatst door Fero op Zondag 10 november 2019

 

LucyPug

https://www.instagram.com/p/B4pNGX8H2WF/?utm_source=ig_web_copy_link

 

Lady Zika

 

Špeciálne video so Zdenkou Studenkovou:

 

Vizitka kampane

Klient: Markéta Plichtová, Lucia Petrášová

Triad Advertising:
Strategy director: Martin Woska
Copywriter: Vlado Kurek, Matúš Hliboký, Adam Baška
Art director: Marek Barančík, Csilla Polák
Social media brand manager: Mária Hadzimová, Simona Benetinová
Account manager: Zuzana Bosmanová, Matej Pechota