Zmena na poste šéfa O2: Peter Gažík prijal ponuku riadiť maďarský Telenor, Slovensko povedie Igor Tóth

Komerčný obsah

Peter Gažík (vľavo) a Igor Tóth (vpravo)

Bratislava, 16.12.2020Generálny riaditeľ O2 Slovakia Peter Gažík prijal ponuku riadiť maďarského telekomunikačného operátora Telenor (Telenor Magyarország) a od 1. januára 2021 v ňom bude zastávať pozíciu CEO. Spoločnosť Telenor je od roku 2018 súčasťou skupiny PPF. Novým riaditeľom O2 na Slovensku sa od rovnakého dátumu stane jeho doterajší šéf marketingu Igor Tóth.

„Ďakujem O2 za príležitosť ukázať, že aj veľká firma môže byť firmou so srdcom, emóciami a hodnotami. Strávil som v nej takmer 10 najlepších rokov života a prirodzene jej preto budem fandiť ako zákazník aj naďalej. Ponuka na moju úlohu v maďarskom Telenore je pre mňa osobnou aj profesijnou výzvou a prináša so sebou nový príbeh v novom prostredí,“ uviedol súčasný šéf O2 Slovakia Peter Gažík.

“Ďakujem za dôveru a príležitosť. Za veľkú časť toho, čím dnes profesionálne som, vďačím O2. Za 12 rokov vo firme poznám ľudí, hodnoty a zákazníka. A preto s pokorou a zodpovednosťou prijímam túto výzvu spoločne s tímom pokračovať v úspešnom príbehu O2 na Slovensku,“ uviedol nový šéf O2 Slovakia Igor Tóth.

Peter Gažík

je generálnym riaditeľom O2 Slovakia od 1. júna 2015. V rokoch 2011 – 2014 pôsobil v spoločnosti O2 na poste Public Affairs Director a následne spolupracoval s O2 ako konzultant v oblasti regulácie, zodpovedal za vzťahy s partnerskými štátnymi inštitúciami a s regulátorom. V tomto období sa zároveň venoval startupom a podpore inovatívnych projektov v Neulogy ako Riaditeľ pre business developement a inovácie. Peter Gažík študoval lingvistiku a politológiu na Univerzite Komenského v Bratislave, ako aj na London School of Economics.

Igor Tóth

má bohaté skúsenosti v komerčnej oblasti a v spoločnosti O2 pracuje už od roku 2008. Na post CEO prichádza z pozície riaditeľa marketingu. V O2 začínal ako špecialista pre prieskum trhu a postupne prešiel viacerými pozíciami, na ktorých zodpovedal za riadenie marketingových aktivít v segmente rezidenčných a biznis zákazníkov zahŕňajúcich tarifné produktové portfólio vrátane stratégie značky, marketingovej komunikácie a tiež manažmentu hodnoty zákazníka. V roku 2011 pôsobil v oblasti riadenia zákazníckej skúsenosti v centrále Telefónica Europe v Londýne. V roku 2017 získal historicky prvý titul Marketér roka. Riaditeľom marketingu sa stal 1. júla. 2015.