Členovia Americkej obchodnej komory v SR a študenti sa inšpirovali lokálnymi hrdinami

Komerčný obsah

Local Heroes / AmCham Slovakia

Bratislava, október 2018 – V priestoroch LINDNER HOTEL GALLERY CENTRAL sa študenti a členovia Americkej obchodnej komory v SR stretli s predstaviteľmi podnikateľskej komunity, aby si vypočuli tri inšpiratívne príbehy od zaujímavých osobností slovenského podnikateľského prostredia. Branislav Budke, výkonný riaditeľ spoločnosti Pfizer, Michaela Benedigová, riaditeľka Seesame a Ákoš Haramia, riaditeľ Syker Engineering predstavili svoju osobnú cestu za úspechom v moderovanej diskusii.

 

Koncept podujatia lokálnych hrdinov vznikol ako myšlienka AmCham Slovensko a LINDNER HOTEL GALLERY CENTRAL. V októbri traja inšpiratívni lídri z troch rôznych odvetví odpovedali na otázky Gabriela Galgóciho, riaditeľa AT&T, ako úspešne vytvorili a vedú svoje podniky, a to aj s ohľadom na potreby širšej komunity.

 

Ákoš Haramia, mladý podnikateľ, ktorý založil svoju spoločnosť vo veku 23 rokov na podujatí Americkej obchodnej komory v SR povedal: „Zostať na Slovensku a snažiť sa situáciu zmeniť k lepšiemu je výzva. Odísť do zahraničia a zarobiť veľké peniaze je jednoduché. V mojom prípade som mal odhodlanie, čas a nepotreboval som okamžite peniaze na bežný život.“

 

Michaela Benedigová, ktorá vedie jednu z najúspešnejších PR a komunikačných spoločností na Slovensku povedala: „Žijeme v reputačnej ekonomike. Na reputácii záleží. Reputácia stojí na morálnych, etických a podnikateľských hodnotách. Reputáciu si treba získať! Chcem urobiť z tohto sveta lepšie miesto pre život.“

 

Branislav Budke, ktorý sa ako prvý stal slovenským riaditeľom v slovenskej pobočke medzinárodnej farmaceutickej spoločnosti Pfizer v diskusii zdôraznil: „Súhlasím s Konfuciom: “Umenie viesť je umenie komunikovať.” Úspešným lídrom je ten, kto je konzistentný vo svojich hodnotách, transparentný a autentický. Vždy som sa snažil pracovať pre firmu tak, akoby bol moja.“

 

Diskusia troch slovenských osobností – lokálnych slovenských hrdinov, ktorí reprezentujú nadnárodnú korporáciu, stredný podnik a startup/neziskovú organizáciu mali za cieľ inšpirovať, napomôcť identifikovať a prekonať prekážky, ktoré stoja pred každým z nás.