„Booster“ má urýchľovať začínajúcich podnikateľov

Zdroj: booster.sk

Kreatívny priestor The Spot oficiálne spustil najväčší akcelerátor pre začínajúcich podnikateľov na Slovensku – Booster. Ide o projekt, ktorý v troch etapách počas celého roku ponúkne ľuďom s chuťou založiť si vlastný startup, priestor na prechod od nápadu až k reálnemu biznisu.

Projekt sa skladá z troch fáz: Trhovisko nápadov, Inkubácia a Akcelerácia.

Uplynulý týždeň odštartovala prvá mesašná fáza, tzv. Trhovisko nápadov. Počas večerných seminárov sa budú budúci podnikatelia učiť, ako svoj nápad ďalej rozvíjať, prezentovať, či kto sú ich zákazníci a konkurencia.

V prvej fáze sa odprezentovalo top 11 nápadov vybraných z desiatok podnikateľských ideí. Podľa zakladateľov nemá ísť len o prehliadku najlepších podnikateľských nápadov v rámci oblasti IT technológií, ale o ročný vzdelávací projekt, ktorý pomôže z nápadu vytvoriť reálny úspešný produkt.

Dáva šancu aj tým, ktorí svoj vlastný startup nemajú, ale radi by na ňom spolupracovali.  Booster nie je len pre odborníkov z IT, ale dáva príležitosť aj ľuďom z biznisu, komunikácie, a iných oblastí dôležitých pre rozvoj podnikania.

Do programu sa dá stále zapojiť, či už so svojimi schopnosťami a nadšením pre startupy, ako aj s ponikateľským nápadom pre fázu inkubácie a akcelerácie.  Prvým krokom je vyplniť prihlášku na Booster.sk a poslať svoj životopis.

“Základný predpoklad pre program Booster má každý, kto v sebe cíti určitú nespokojnosť s tým, že má len nalinkované príkazy a má pretlak nápadov," hovorí Matej Ftáčnik, jeden zo spoluzakladateľov The Spot. Hodí sa aj pocit, že by veci robil lepšie. Ak má navyše pár rokov skúseností a nejakú expertízu, je to veľké plus. Napríklad je odborník v nejakom sektore, alebo sa proste vie rozprávať s ľuďmi,“ dodáva.