Loading Udalosti

« Všetky udalosti

  • This udalosť has passed.

Managament live: Cesta z podnikateľskej doby ľadovej

12.05.2010 00:00
Dátum:
12.05.2010
Čas:
00:00
Organizátor:
In Form Slovakia, s.r.o.
Miesto konania:
Bratislava
WWW:
Oficiálna stránka udalosti

Základné informácie

  • dátum: 12. máj 2010
  • miesto: Penati Club Bratislava
  • počet účastníkov: 100 – 120
  • cena: 195,- EUR bez DPH  online prihláška

Komu je konferencia určená

  • TOP manažéri spoločností z rôznych oblastí priemyslu
  • vrcholový a strategický manažment spoločností
  • konatelia a majitelia malých, stredných i veľkých spoločností

Program:

Moderátor konferencie:

Kríza vs. slovenské podnikateľské prostredie

Kde sa nachádzame – je kríza za nami?
Dopady na slovenskú ekonomiku – hrozby a príležitosti. Aký vplyv má kríza a protikrízové opatrenia na podnikateľské prostredie?

Najlepší nemusia byť najbohatší

Analýza mikroprostredia v ktorom niekto dokáže byť stabilne úspešný a niekomu sa v súčasnosti nedarí i napriek tomu, že úspešný bol.  Konkrétne príklady a čísla. Dôvody a dôsledky používaných a prijatých procesov v príkladových spoločnostiach.

Intuícia bránou z podnikateľskej doby ľadovej

Podnikateľská doba ľadová – aj tak sa dá nazvať obdobie, ktoré práve prežívame… A je na nás, či ho ozaj budeme len "prežívať", alebo ho využijeme k zmene.

Nie je súčasné riadenie postavené len na stereotypoch a mýtoch? Nie sú náhodou tzv. moderné metódy  riadenia len niečím, čo nás obmedzuje?

Čo tak skúsiť intuíciu? Je intuícia budúcnosťou v rozhodovacích procesoch?

Zmeňme svoje myslenie a činy. Manažéri nastavení na CSR a Sustainability

Priestor pre komplexné myslenie, udržateľný manažment, budovanie postojov budúcich manažérov.

SUBWAY. Podnikateľská cesta svetového formátu.Ako kríza pomohla SUBWAY a ako SUBWAY pomáha v kríze.

Procesné riadenie celosvetovo známej a úspešnej firmy. Čo bolo na kríze dobré? Prečo a kedy sa rozhodli pre Sustainability procesy. Vplyv týchto procesov na  obraty, hodnotu akcií a postoj klientov v rôznych lokalitách. Medzinárodné riadenie prevádzok a ich spoločné prvky na lokálnej úrovni. Subway v B2B procesoch.

Ako dostať externé finančné prostriedky do firmy

Priestor pre projekty "ušité namieru". Financovanie. Investície. Bezpečné peniaze.

Úspech udržaný a budovaný

Úspešná, známa a stabilná firma. Ako nastavili procesy v čase krízy a ako zvládli externé negatívne vplyvy priamo pôsobiace na ich hlavnú podnikateľskú činnosť.

"Mr. Kempinski" – úspešný životný príbeh

Ako sa buduje nezabudnuteľná história? Každý deň je novou výzvou mladého toplídra.

Kedy je čas na filantropiu?

Kedy nastane bod zlomu a vo firme sa rozhodneme, že máme na to, aby sme sa stali profesionálnym filantropom?

REKLAMA

REKLAMA