Loading Udalosti

« Všetky udalosti

  • This udalosť has passed.

Marketing that sells 2010

05.10.2010 00:00
Dátum:
05.10.2010
Čas:
00:00
Organizátor:
In Form Slovakia, s.r.o.
Miesto konania:
Bratislava
WWW:
Oficiálna stránka udalosti

In Form Slovakia vás pozýva na konferenciu

Marketing that sells 2010

Konferencia sa uskutoční dňa 5. októbra 2010 v hoteli Gate One v Bratislave. Registračný poplatok je 195,- EUR bez DPH.

Konferencia je určená pre:

  • Marketingových riaditeľov a obchodných riaditeľov
  • Brand manažérov, špecialistov marketingu a predaja
  • Marketingové a konzultačné agentúry

Cieľ konferencie: Čo v procese od vzniku po predaj produktu spája marketing aj obchod? Vaše oddelenia nespolupracujú? Naučte ich to s nami. Stratégie, taktiky a hlavne praktické ťahy aby si klienti práve váš produkt či službu kúpili.


Program:

  • Prečo prasce nemajú krídla (Ing. Igor Brossmann, majiteľ a riaditeľ BROSSMANN Consulting, s.r.o, spoločnosti alternatívneho marketingu, Slovensko)
  • Ochrana hodnoty značky (Jonathan Hemus, zakľadateľ a riaditeľ spoločnosti Insignia Communications, Veľká Británia)
  • Kontinuálne sledovanie zákazníckej skúsenosti so značkou: Nová hranica poznania (Savvas Kyriakides, CEEME Research Director, Synovate, Cyprus)
  • Kedy sa rozhodnúť pre inováciu a kedy pre vytvorenie nového produktu? (Viliam Matušek, marketingový riaditeľ, Baliarne obchodu, a.s., Poprad; Slovensko)
  • Efektívny predajný marketing – lepšie spolupracovať ako iba existovať vedľa seba (Peter Skala, zakladateľ, Querdenke, Rakúsko)
  • Kto je zodpovedný za úspech/neúspech predaja produktu (Tomáš Duffek, Busines Unit Manager, Laundry&Home Care; Henkel Slovensko)
  • Kedy event marketing predáva? (Martin Duka, Client Service Director, OglivyAction, Česká republika)
  • Prepojenie online reklamy a instore komunikácie (Simon Smith, CEE, Marks & Spencer Czech Republic)

Viac informácií a online prihlášku nájdete na oficiálnej stránke konferencie.

REKLAMA

REKLAMA